De Toekomst van Klantcontact
Help uw gasten automatisch op weg
Gasten scannen een QR code en hebben meteen een persoonlijke assistent.
De slimme GPT-chatbot voor B&B’s – 24/7, in alle talen, Wij zorgen dat het werkt!

Welkom bij Klantassist
Jouw klantenservice slimmer gemaakt
Enkele functies
Wat kan onze chatbot o.a. voor uw gasten doen?
Nooit meer dezelfde vragen beantwoorden? Met onze slimme chatbot krijgen jouw gasten altijd direct antwoord, in hun eigen taal – over ontbijt, wifi, parkeren, omgeving, tips en meer. De bot werkt op je website, los via een QR code en als je wilt, ook op Instagram of Facebook.
✔️ Altijd online, altijd actueel
✔️ Spreekt alle talen, geen vertaaldstress
✔️ Start met een helder keuzemenu voor de gast
✔️ Bij complexere vragen direct contact met jou mogelijk
✔️ Samen ingericht – gratis demo op maat!
* Geen gedoe, wij bouwen je bot
Ontzorgt
De bot beantwoordt de meest gestelde vragen, waardoor je meer tijd heeft voor persoonlijke aandacht aan gasten.
Alle talen
Gasten kunnen in hun eigen taal communiceren met de bot, wat de internationale gastvrijheid vergroot.
Altijd up-to-date
Wij zorgen voor continue updates, zodat de bot steeds de nieuwste informatie biedt aan jouw gasten.
Zo werkt het:
Stap 1: Snelle start
We configureren de chatbot volledig naar jouw wensen en bieden een testfase om alles af te stemmen.
Stap 2: Updates
De chatbot wordt geplaatst op een afgesproken plek op de website of alleen direct via een QR code.
Wij zorgen voor doorlopende updates en aanpassingen op basis van de feedback van jouw team en gasten. Zo sturen we continu bij.
Stap 3: Data inzichten & monitoring
Naast basisonderhoud krijg je gedetailleerde inzichten in het gedrag van uw gasten. Welke vragen worden het meest gesteld? Waar zoeken jouw gasten naar? Deze data helpt ons om de chatbot verder te verfijnen en tegelijkertijd waardevolle informatie te bieden voor uw hotelmanagement.
Klaar voor de volgende stap in gastervaring?
Met onze slimme B&B-chatbot geef je je gasten 24/7 direct antwoord op al hun vragen – precies op het moment dat ze het nodig hebben. Of het nu gaat om ontbijttijden, parkeertips, lokale restaurants of huisregels: alles staat altijd klaar via een eenvoudige QR-code op de kamer of in de mail.
Het resultaat?
Jouw gasten ervaren meer gemak en jij hoeft niet steeds dezelfde vragen te beantwoorden. De chatbot is volledig afgestemd op jouw B&B en reageert automatisch in de taal van de gast.
Ontlast jezelf, bied je gasten een warm welkom en houd alle informatie moeiteloos actueel dankzij regelmatige updates en snelle aanpassingen op maat.
Neem vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking!
Hotel bot
299 / Bouwkosten
35 / Maandelijks
Volledig geconfigureerde chatbot
QR-code integratie
Updates en ondersteuning
500 chats per maand
Extra chats
Meer chats dan 500 per maand nodig?
Wij houden je altijd op de hoogte van het verbruik.
Extra chats
10,- per maand voor 500 extra chats per maand
Over Klantassist
Bij Klantassist geloven we in de kracht van technologie om klantenservice te transformeren. Ons doel is om bedrijven te helpen hun klantenservice te verbeteren met slimme, efficiënte en betrouwbare chatbots. Onze missie is om meer dan 70% van alle klantenservice vragen op te lossen met een digitale assistent die volledig op de hoogte is van jouw bedrijfsinformatie, van algemene voorwaarden tot productkennis en sales. De technologie spreekt alle talen en kan geïntegreerd worden op websites en via de socials.
Onze vrolijke, speelse en creatieve aanpak zorgt ervoor dat onze chatbots niet alleen functioneel zijn, maar ook een plezier zijn om mee te werken. We zijn trots op onze betrouwbaarheid en de manier waarop we jouw klantenservice naar een hoger niveau tillen. Klantassist is jouw partner in moderne klantenservice, snel, slim en direct.
Cases
Geurfabriek
Geurfabriek is een webshop met geurproducten. De klantenservice werd veel gebruikt op vele kanalen. Vragen waren vaak hetzelfde ondanks een goede FAQ. Ze zien nu een afname van 80% in deze standaard vragen, waardoor de klantevragen die menselijk contact nodig hebben overblijven.
Iscent
Iscent is een marketing bureau dat zich heeft gespecialiseert in geurmarkering. Ze maken geuren op maat voor bedrijven, zoals winkels en luxe hotels. Hun klantenservice bot wordt ingezet om nieuwe klanten actief te bewegen tot een afspraak of het aanvragen van een geuren sample set. Hieruit ontstaat extra betrokkenheid en sales.
Klantassist
Natuurlijk hierbij onze eigen klantenservice bot in actie. Uitgerust met GPT 4.0, maar afgestemd op jou bedrijf zijn er verschillende engines beschikbaar. Een bot plaatsen met verschillende functies op verschillende pagina’s is mogelijk. Of zelfs een interne bot die personeel helpt bij het vinden van informatie behoort tot onze mogelijkheden.
Plan vrijblijvend een Kennismaking
Contact

Blogs
Hoe chatbots de online verkoop van bier en wijn verbeteren.
Stel je voor: je hebt zin in een lekker glas wijn bij het diner of zoekt het perfecte bier voor die BBQ met vrienden....
De toekomst van gastvrijheid: waarom hotels niet meer zonder een chatbot kunnen
In een wereld waar technologische innovatie de norm is geworden, verwachten hotelgasten een naadloze en efficiënte...
Waarom een event chatbot dé gamechanger is voor jouw evenement
Als eventorganisator wil je dat alles vlekkeloos verloopt. Bezoekers moeten zich snel kunnen oriënteren, informatie...